EmiliasFamilj

Alla inlägg under februari 2009

Av Martina - 11 februari 2009 22:56

Av Martina - 9 februari 2009 21:13

Av Martina - 8 februari 2009 21:39

* Mån Glömde invägning. Tandläkaren ringde återbud. Jag kom på kl 14:00 att det var föräldrarträff men pallade helt enkelt inte att stressa iväg. Detta var inte min favoritdag.

* Tis Babysim. Emi inte helt på humör, hon var extremt hårt i magen. BVC tipsa om att ta en matsked rapsolja i varje måltid. Det blev en runda på stan. Jag hittade massor som jag vill ha på Village men men. Får vänta lite till för det var vårinredning:-). Fick paket på posten från Thailand. THANK YOU SO VERY MUCH EM:-)

* Ons Första arb.passet Kul att va tillbaka. Det gick bra för Emi på dagis förutom vid frukost och lunch...men vid mellanmålet var hon så jävla hungrig så då kunde hon inte motstå mackan och yogurten som serverades. Vägde in mig på 86,2 kg. Är nu på -3,8kg...drygt. Så nu är nya invägningsdagen ONSDAG.

* Tors Andra arb.passet Skönt att komma igång och skönt med nya rutiner. Emilia skiter olja så vi fick förvarna dagis så att de inte tror att emi har maginfluensa:-)

* Fre Besök av Emis mormor och morfar. Emi fick en ryggsäck, mockasiner och vantar av dem. Mockisarna var för små så mormor byter dem. Emi sprang runt superglad i sina vantar och med ryggsäcken på. På kvällen blev det middag och Lets Dance hos Emis farmor och farfar.

* Lör Lunch hos Emis farmor och farfar. Farbror Patrik var också där. På kvällen blev det melodifestivalen hos Rolle och Lotta. En tradition jag hoppas att vi fortsätter med:-)

* Sön Har typ satt in 300 foton i album... 1200 fotohörn...


Förresten så är Emilias morgonsamlingsdocka färdig nu..inte så lätt som vi trodde he he. God natt mina vänner. Lång dag imorgon.

Av Martina - 4 februari 2009 14:51

99 mms emiliasfamilj

Av Martina - 2 februari 2009 16:18

99 mms emiliasfamilj

Ovido - Quiz & Flashcards