EmiliasFamilj

Alla inlägg under juli 2009

Av Martina - 14 juli 2009 22:06



Emi på väg till Kivik där hon tyckte att det var lite läskigt med så mycket folk.



Stannade i en hamn på väg hem för att fika.



Kanelsnäcka och dricka...det var rena rama kalaset.



Puss vår lilla snäcka.



Av Martina - 13 juli 2009 21:50


Jag saknade min trippeltång (som e sönder) så jag lånade Lindisens. Tack för lånet.



Happy Carro på tivolit.



Härliga färger och glada tjut. Kan man bli annat än lycklig på ett tivoli (ironi)



Langos är ett måste på Kristianstadsdagarna. Och friterad banan med glass och sirap mums



Inga bra platser på Ledinkonserten men bra ändå :-)



På väg till sjukhuset i Lund. Oväder på gång.



Först sa jag: Alldrig "foppa skor" sen sa jag: Alldrig sådana töntiga små figurer...Nu har Emilia Rosa foppisar med figurer på. Undrar just var det ska sluta :-)



Idag var vi en liten skara som träffades på den sedvanliga måndagsfikan. För en gång skull så var ju vi med, både Martin och jag!



Jack och Liam. Bit av Martin:-)



Emilia vårt hjärta.



Jack som var dagens värd. Tack för fikan idag, kram.



Loke Emilias gamla dagiskompis :-)

Ovido - Quiz & Flashcards