EmiliasFamilj

Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Tråkig dag

Av Martina - 11 maj 2009 21:28

Idag har jag kännt mig trött och hängig. Är förkyld och det snurrar i huvudet stundtal. Ja jag har verkligen haft bättre dagar.

                               


Emilia har varit lös till vattnig i magen hela helgen så jag ringde vår kontakt i CF-teamet i Lund och frågade vad jag skulle göra. Jag hade redan ringt i fredags ang detta så de hade hunnit fundera lite. Jag blev tillsagd att ta ett avföringsprov...alla ni som säger att inget upplevs räligt när det kommer till ens eget barn ljuger vill jag bara tillägga.


                                          


Det var inte riktigt vad jag ville jucksa med idag, ville egentligen inte gå utanför dörrarna. Men det var bara att packa ihop och köra ner till Per UNDERBARA Per Zetterlund på Åhuskliniken och hämta provrör och remisspapper. Jag undrar varför solen alltid skiner hos Per? Varje gång vi har varit där så har solen stått högt på himlen. Stort TACK för all hjälp Per, vill ge dig en stor blomma för att du vågade ta reda på vad vi behövde veta och för att du lyssnade och trodde på oss.


           


Förlåt alla som jag inte har ringt eller hört av mig till de här dagarna nu som gått. Malin-jag glömde igår men hörde av mig idag. Linda B- jag slår en pling imorgon. Theresia-förlåt, förlåt,förlåt hade tänkt titta förbi idag men orkade inte.Sofie och alla andra-jag dissar er inte, är inte med på planen bara:-(


Ser fram emot söndag då vi ska till skånes djurpark med hela föräldrargruppen. Efter det blir det kalas då min far fyller år:-)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 16 november 2009 16:15

Det blev rätt så mycket mat igår. Köttfärssås, köttbullar, korvstroganoff och kycklinggryta. Skönt att ha lite färdigt. Idag blir det lövbiff och en god sallad med tomat, gurka, isbergssallad, avocado, fetaost och rödlök. Ska ju försöka sköta mig lit...

Av Martina - 14 november 2009 21:50

Emilia spelar apa på studsmattan. Det blev en kanonträning ikväll.     Det blev en runda till EKO idag - och då går det inte att åka därifrån utan en Langos. mums       Fy fan va d det ser äckligt ut men gott ska det bli. Imorgon ska j...

Av Martina - 12 november 2009 22:17

    Vår dotter är badtokig. Det första hon säger när hon vaknar är Bada! Sen slänger hon av sig pyamas och blöja.          Vi skulle ha föräldrarutflykt på Tjugekull men vädret krångla och vi bangade ur så....det blev utflykt till Lokes ...

Av Martina - 14 juli 2009 22:06

    Emi på väg till Kivik där hon tyckte att det var lite läskigt med så mycket folk.     Stannade i en hamn på väg hem för att fika.     Kanelsnäcka och dricka...det var rena rama kalaset.     Puss vår lilla snäcka.     ...

Av Martina - 13 juli 2009 21:50

  Jag saknade min trippeltång (som e sönder) så jag lånade Lindisens. Tack för lånet.     Happy Carro på tivolit.     Härliga färger och glada tjut. Kan man bli annat än lycklig på ett tivoli (ironi)     Langos är ett måste på Kristianstadsdagarn...

Ovido - Quiz & Flashcards