EmiliasFamilj

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Promenader

Av Martina - 22 oktober 2008 21:03

Idag har jag varit flitig som bara den. Vid tio tiden mötte jag upp med Martina S och Loke för att ta en promenad. Vi gick strandpromenaden och runt en lång runda(enligt mig). Det var superskönt. Martina S brukar nog gå så lång runda om inte längre för hon var hurtig som bara den:-). Kul att snacka bort en stund dagen går så mycket snabbare då. Det måste vi göra om. Tyvärr glömde jag att fota men det får bli nästa runda...


Emilia sov vidare en stund i vagnen efter att vi varit ute. När hon vaknade fick hon mat och sen bar det av till Hanöhallen för att handla. Väl där så hoppade det i ett geisha choklad i min kundvagn, jag fattade ingenting...men tänkte att det är jag värd för den långa promenaden he he.


När Martin kom hem så bestämde vi oss för att ta samma runda en gång till. Det blev inte riktigt samma för jag vek av vid fel gata och kom lite vilse. Konstigt att de kan flytta vägar så där bara på ett par timmar...

Sista biten sprang jag nästan för jag höll på att k_ssa på mig.


Nu sitter jag här och skriver och känner mig allmänt nöjd. Natten till idag var riktigt jobbig. Emilia vaknade och var allmänt orolig. När hon gick upp i morse förstod vi varför, hon var jätte förkyld:-(. Nu säger jag god natt för idag, GOD NATT


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 16 november 2009 16:15

Det blev rätt så mycket mat igår. Köttfärssås, köttbullar, korvstroganoff och kycklinggryta. Skönt att ha lite färdigt. Idag blir det lövbiff och en god sallad med tomat, gurka, isbergssallad, avocado, fetaost och rödlök. Ska ju försöka sköta mig lit...

Av Martina - 14 november 2009 21:50

Emilia spelar apa på studsmattan. Det blev en kanonträning ikväll.     Det blev en runda till EKO idag - och då går det inte att åka därifrån utan en Langos. mums       Fy fan va d det ser äckligt ut men gott ska det bli. Imorgon ska j...

Av Martina - 12 november 2009 22:17

    Vår dotter är badtokig. Det första hon säger när hon vaknar är Bada! Sen slänger hon av sig pyamas och blöja.          Vi skulle ha föräldrarutflykt på Tjugekull men vädret krångla och vi bangade ur så....det blev utflykt till Lokes ...

Av Martina - 14 juli 2009 22:06

    Emi på väg till Kivik där hon tyckte att det var lite läskigt med så mycket folk.     Stannade i en hamn på väg hem för att fika.     Kanelsnäcka och dricka...det var rena rama kalaset.     Puss vår lilla snäcka.     ...

Av Martina - 13 juli 2009 21:50

  Jag saknade min trippeltång (som e sönder) så jag lånade Lindisens. Tack för lånet.     Happy Carro på tivolit.     Härliga färger och glada tjut. Kan man bli annat än lycklig på ett tivoli (ironi)     Langos är ett måste på Kristianstadsdagarn...

Ovido - Quiz & Flashcards