EmiliasFamilj

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Martina - 10 juni 2008 20:05

Idag har jag , Lotta och Emilia varit på stan och shoppat. Viktigaste ärendet för dagen var att köpa färg till huset. Har ju en gavel kvar att måla...Sen behövde jag en tankini (bikini för mullig tjej som jag). Lotta var så snäll och hängde på för att kunna passa Emilia medans jag sprang i omkländningsbåsen.


Färg blev det med sen blev det så mycket annat. Jag köpte en filt som är plastad undertill, perfekt när man e ute med Emilia. Minifläkt och strandtält bra att ha till stranden. Det blev även lite annat smått och gått.

Emilia fick en jättesöt klänning av Lotta. Man blir ju sjuk när man runt bland babykläderna.


Tack min underbara Lotta för att du orkade med mig med så gott humör hela dagen. Det var en riktigt mysig dag. Kram min underbara vän.

Ovido - Quiz & Flashcards