EmiliasFamilj

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Martina - 12 juni 2008 20:29

Vilken jävla dag. Jag har slutat att amma nu och kunde därför börja med p-ring. Sagt och gjort i måndags åkte den in. Igår kände jag med ledsen och konstig och idag slog det på som bara den. Det pirrade i hela kroppen (inte såååå) och tårarna bara sprutade. Jag har kännt så här många ggr förr men inte så starkt. Jag blev lite rädd kände ju mig som ett psykfall. Jag började ringa runt till sjukvårdsupplysningen, Martin, till en arbetskamrat som också använder p-ring jag visste inte var jag skulle bli av.


Jag visste att Lotta skulle träffa en vän men jag chansade och ringde henne. JIPPIE hon svarade och kom hit med en gång tack och lov för det. Vet inte hur jag skulle ha klarat den här dagen utan henne. Lotta gick runt med Emilia samtidigt som hon försökte lungna mig som bara svamlade en massa. Har jag en underbar vän eller??? Vi kollade upp biverkningarna på p-ringen och det var ju mycket som stämde på mig... Jag ska ändå pröva denna ringen tiden ut om det inte blir för jobbigt. Det kan tydligen bli så här när man börjar med den. Hoppas nu att det är den som spökar annars e ju alternativen tidigt klimakterie eller bara psyko, hjäääälp. Jag mår bättre nu men känner ändå oron i kroppen fortfarande.


Sen var jag med Emilia på bvc. Det var ju dags för halvårs kontrollen. Det gick jättebra. Emilia var glad och allt var som det skulle. Vi mätte och vägde mm. Nu e jag dödstrött så jag lägger mig nog i soffan en stund. God kväll mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards