EmiliasFamilj

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Martina - 13 juli 2008 20:00

Idag har vi bara plockat,tvättat och städat. Lite inhandling hann vi också med. Det är så himla skönt när det är gjort. Vi har faktiskt börja rensa ut lite "bäbis saker" också. Det blir ju massa kläder, gossedjur, babysitters och babygym mm som bara funkar ett tag. Lite konstigt att börja rensa ut, känns nästan som att en ny epok börjar nu.


Imorgon ska Emilia "leka" lite med Ida (grannflickan). Jag och Maria tänkte ta en fika så att flickorna får träffas lite närmare. De kommer ju faktiskt att gå i samma årskull i skolan och eventuellt samma dagis. Kul kul.


Nu funderar jag på att gå och tömma min garderob vilket jag har sagt länge att jag ska göra. Men allra först ska jag dricka mitt kaffe.


Förresten så har jag hittat en dopklänning som jag bara älskar mer säger jag inte nu he he. God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards