EmiliasFamilj

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Martina - 13 januari 2009 20:30

 Äh jag bara skojar men det kändes nästan som viktras. Jag kunde inte skriva nåt igår för jag ville dubbelkolla idag:-). Men jo vågen visade 87,2 kg. JIHAA 0,8 kg ner. Det känns i kroppen också.


Igår var det föräldrarträff med 3 mammor och 3 pappor man måste ju tänka på jämlikheten !!! Tyvärr glömde jag att fota.  Lilla Liam var så söt. Han hade en liten sjungande pingvin som han satte igång och sen började att dansade till.


Idag satte babysim igång igen. Det var kul nu när vi har haft uppehåll ett tag. Emi dök och hade allmänt roligt. En lite småpinsam grej hände i omklädningsrummet. En kvinna stod inlutad över sitt skåp då Emilia helt plötsligt går fram och kramar henne om ryggen he he. Kvinnan hade hört mig ropa på Emi innan så hon sa bara : Hej Emilia! Ha ha kul såg det ut.


Efter simmet gick jag och Emilia till Barbacka och åt. Innan vi gick upp till stan så  hann vi leka lite i lekrummet där. Emi fick pröva rutchkanan själv med lite stöd i nacken för säkerhets skull kul, kul. Väl uppe på stan så gjorde jag lite REA fynd. Det blev bland annat lite nytt julpiff till nästa år och en vit korg som jag kunde ställa på hyllan för att ha tvkontrollen i och lite annat smått och gott.


Nu ska jag krypa till kojs och be om en tyst och stillsam natt.. Känns ju tveksamt men man kan ju alltid be om det... Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards