EmiliasFamilj

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Martina - 21 januari 2009 19:28



Idag har Emilia kramats och pussats på dagis så jag tror att hon har haft en mysig dag:-). Om söta Melwin fortsätter att kramas med Emilia så får jag väl ta ett snack med honom för att höra vad han vill med det hela? He he.


Det blev en runda på stan också i eftermiddags med Lotta. Hittade inget till mig så jag sticker in till stan på lördag igen. Det blev dock lite inköp till dotra min. Lite dagiskläder i form av mjukisbyxor och långärmade tröjor. Sen slank det ner chokladpraliner i mina handlarkassar...ägglikör och bailyes chokladpraliner MUMS.


Jag tror att jag såg "singelpappan" på stan idag. Är inte helt säker men nästan. Det är en konstig att se nån som man inte känner men ändå känner. Jag har ju läst om hans liv och hans tankar, sett bilder på han och hans dotter men han har ju ingen aning om vem jag är. Jag skämdes nästan lite när jag såg honom för det kändes nästan som att jag hade läst hans dagbok i smyg.


Nej nu måste jag kolla vidare på Top Model, vill ju inte missa bilderna.

God natt.



Ovido - Quiz & Flashcards