EmiliasFamilj

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Martina - 20 januari 2009 21:24

99 mms emiliasfamilj


Efter att en andra dag på dagis var avverkad så körde vi direkt in till stan för att möta upp med en arbetskamrat på Ko-San där vi alltid lunchar tillsammans. Denna gång valde jag faktiskt nudlar med kyckling istället för suchi. När jag var gravid så hade jag ett stort sug efter suchi som jag konstigt nog inte har ätit så mycket nu när jag väl får... Carro åker till thailand imorgon för att sola, bade, äta gott och upptäcka massa härliga saker i TRE veckor. Tror nog att hon kommer att vara svart när hon kommer hem till oss likbleka:-)


Inatt ska jag sova som f_n. Imorgon är det dags för dagis igen och sen bär det av till stan för att möta upp Lotta. Vi ska förhoppningsvis shoppa. Jag behöver ett par byxor till och nåt att ha till helgens festligheter.

Av Martina - 20 januari 2009 11:14

99 mms emiliasfamilj


Ännu en dag kom jag svettig och stressad till dagis. Och ännu en natt var Emilia i behov av närhet för att kunna sova... Vi trodde att det var över efter att ha fått några hela sovandes nätter men så var inte fallet. Men vi kan inget annat göra än att låta henne få den närhet hon behöver. Hon kramas och lägger huvudet mot än och bara myser, vår lille gullunge.


Idag bråkade de äldre flickorna på dagis om vem som skulle hålla Emilia i handen och om vem som skulle hjälpa henne i lekparken. De undrade också vem Emilia tyckte bäst om he he. Emilia var supernöjd efter att ha blivit dragen av en av flickorna runt hela området i en kärra. Men det var självklart efter att ha gått upp och ner för en brant backe ett par gånger..man är ju inte hur lat som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards