EmiliasFamilj

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Martina - 1 december 2008 21:51

Jag glömde ju berätta att Emilia fick en present av sin älskade pappa igår. En "mobildocka" ni får se bilden för att förstå vad jag menar. Man kan spela in egna meddelanden på den och så spelas de upp när man trycker på den stora knappen. Så nu kan Martin spela in meddelande till Emilia innan han går till jobbet:-)


Idag var det den sedvanliga bebisträffen som denna  gång var hos Vincent. Emilia var mäkta impad av hans traktor med släp så han ligger bra till nu he he. När vi gick hem kl 16 så var det nästan mörkt ute, inte kul när man är lite mörkrädd. Förresten..TACK Lina för mycket god kladdig chokladkaka:-)


Ikväll kom Martins far hit och hjälpte oss med att sätta upp lite hyllor. De sitter lite högre än vad jag tänkt men vi kunde inte sätta de längre ner. Den som sitter lägst sitter trots allt bara ca. 10-15 cm över mitt huvud när jag sitter i soffan. Så jag är mycket nöjd. En tomte och en GOD JUL text slängdes upp omgående resten får komma pö om pö. Jag gjorde lax till kvällsmat och det verkade gå hem. Var lite nervös för jag är inte så hemmastadd vid spisen:-).


Nu ska jag ladda för morgondagen så god natt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards