EmiliasFamilj

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Martina - 4 december 2008 21:00

Jiehaa idag blev det Ikea. Soffe hyrde släp för hon skulle köpa hela Ikea sa hon he he. Det var sååå fint ute längs med vägen upp till Älmhult. Granarna var täckta med snö och vägen var fin att köra så det var kanon.


Vi hittade det mesta som vi skulle ha, det var skönt. Vi började besöket med att äta och då blev det såklart köttbullar. Men vet ni vad? Jag har en konstig matkompis:-) för Sofie äter bara kanterna på köttbullarna ha ha ha. När vi hade shoppat en stund så behövde vi fika lite för att orka att gå till kassorna och där hände en skämmig insident, i kafeterian alltså men det skriver jag inte om här.


När vi stod i kassan för att betala så var kl 20 och Ikea stängde och det var en jävla otur för precis utanför dörrarna så förstörde jag Sofies alldeles nyinköpta tallrikar och jag kände mig bara såååå dum. Där står jag utanför ikea men kunde inte gå in och köpa nya till henne eftersom att det var stängt, ville bara försvinna från jordens yta.


Vi traggade om viktiga saker på vägen hem om hur gud tänker ibland..??? Eller nåt sånt hi hi. Jag var hemma innanför min dörr ungefär 22:15 och då var jag dödstrött. Jag sov sött till 05 då Emi vaknade så då tog jag henne och la mig i gästrummet och så sov vi vidare till 07:30 .

Ovido - Quiz & Flashcards