EmiliasFamilj

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Martina - 3 december 2008 20:35

Lång dag blev det. Jag och Emi stack till Älmhult direkt efter frukosten för att hälsa på min kära kusinvitamin och hennes familj. Det känns så himla bra att få träffa dem igen, det blir inte så ofta trots att vi bara bor ca 1 timme från varandra.


Emma och familjen håller på att bygga hus nu och det kommer nog att bli alldeles underbart. Stort, fint och bra läge:-). Lite avundsjuk är jag nog allt för de har så mycket roligt framför sig.


Det var så kul att se Tuwa nu när hon är så gammal(4år). Hon bar omkring på bebisarna och snackade och var igång, hon är så himla söt. Och lilla Tilde var den gladaste lilla tjej jag sett, hon bara log hela tiden den lilla pussgurkan.


 När jag körde hem så började det så klart att vräka ner snö. Fint men slirigt väglag och svår sikt blev det snabbt.. Det var värt det för det har varit en jättetrevlig dag.


Ovido - Quiz & Flashcards