EmiliasFamilj

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Martina - 6 december 2008 11:05

Idag var det dags för julspel. Jag hade inte bestämt vilka kläder jag skulle ha och fick panik när jag insåg att jag inte hade några skor eller stövlar som skulle kunna passa till nåt i garderoben. Så, jag körde in till stan och prövade ett par stövlar på skopunkten de passade så jag betalade och körde hem. Så snabbt har det aldrig gått att hitta ett par stövlar.


Vi var i kyrkan vid två och hela julspelet varade väl i ca 45 min så det gick snabbt. Sen var det dags för fika i församlingshemmet men eftersom att det var så fruktansvärt många som var anmälda dit så köpte vi med oss fika hem istället.


Vill bara säga att min lilla ängel var så himla söt och go jag skulle kunna äta upp henne:-).


Syrran stannar över till imorn så ikväll ska vi beställa pizza och titta på Narnia. Go kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards