EmiliasFamilj

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Martina - 5 december 2008 21:34

Idag släppte många spänningar inför morgondagen. Upplägget i kyrkan mm blev klart och det känns som att det kan bli bra. Det är ju julspel i kyrkan och sen fika i församlingshemmet ( typ 230 anmälda!! ).


Vi har varit på BVC idag och det gick bra. Emi vägde ca 8100g så hon är ju inte stor men hon följer sin kurva. Jag tror att hon var 73 cm lång. Nästa gång blir den 30 dec och då blir det vaccinering..


Fick reda på vilken förskola Emilia hamnar på....Sånna förskola blev det. Den var inte äns med bland mina top 5 val:-(. Det ser så jäkla trist ut + att det ligger brevid vårdcentralen..blääää. Det ska bli ett ur och skur dagis..jag orkar inte tänka på det. Hoppas att vi blir posetivt överraskade. Jag undrar om inte min granne jobbar där? Hoppas att Emilia får henne som "lärare" då för hon verkar väldigt lugn och trevlig och hennes ungar är underbara så..


Det ska byggas en ny bostadsväg på vår gata kan man säga. Det ska bli superenergisnåla hus varav ett ska bli runt..skulle gärna vilja kolla inuti när de är färdiga.


Nu väntar jag på resultatet från idol och sen ska jag soooooova. Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards