EmiliasFamilj

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Martina - 2 december 2008 19:32

Ja precis så är det. Emilia somnade kl 20 och vaknade kl 22. Hon var inte ledsen så länge jag satt där men om jag gick så började hon att gråta. Jag försökte med allt men inte äns det som alltid funkar funkade... Mellan tre och halv fyra somnade hon igen för att sedan vakna kl 06:30.


Vi hoppade över babysim men fick ändå lite gjort under dagen. Det blev markislagret, Maxi och en del telefonsamtal som jag har gått och dratt på så jag är nöjd ändå.


Imorgon ska vi köra och hälsa på min kusin som bor i Älmhult och det ska bli jättekul att träffas igen. Hon har en flicka som är en månad yngre än Emilia och en flicka som är...4kanske???


Nu ska jag snart sova hoppas jag he he. Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards