EmiliasFamilj

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Martina - 11 maj 2008 22:29

Hot hot hot. Det e varmt idag. Vågar inte klaga även om jag håller på att svimma. Det har blivit solning i trädgården hela förmiddagen. Idag hade vi barnvakt för första gången. Moster Tania satt barnvakt medans jag var på BodyPump och Martin var på golfbanan. De var ju här hemma så allt de behövde fanns ju här men ändå...känns som ett stort steg att lämna...

Det gick jättebra, hoppas att hon vill vara barnvakt fler gånger.


Jag och Sofie var på BodyPump för första gången båda två. Och jag säger bara shit va vi är svaga hi hi. Det var sååå jobbigt men skönt. Sofie lär nog inte fortsätta men jag e redan inbokad på tisdag(BodyPump OCH BodyBalance). Jag måste alltid ge det fler gånger en bara en, så nåt pass till blir nog bokat. Sofie går redan på BodyBalance så det fortsätter säkert hon med. Ja nu gäller det att komma igång. Har ju inte tränat på många många månader...


Träningsvärk kommer väl som ett brev på posten imorgon kan jag tänka mig. Natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards