EmiliasFamilj

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Martina - 18 maj 2008 19:22

Jag har varit nervös ett bra tag för den här dagen. Var ju bjuden till min gamla arbetsledares föräldrar. Det var jag och 4 andra som var där. Det blev mycket trevligare än jag hade trott. Vi satt och pratade gamla minnen plus att jag fick höra lite om hur det hade varit sista tiden då jag inte var med(han finns inte längre bland oss). Jag och Emi var där i 4 timmar och jag kan säga att tiden bara rann iväg.


När jag kom hem blev det full rulle igen. Vi la ju ut eu-moppen på blocket igår och idag var det en som ville komma och titta på den. Det var en man som kom med sin 16 åriga son. Pinsamt värre så gick inte moppen igång. Den har förmodligen stått för länge. Vi höll på ett bra tag. Efter mycket om och men så fick vi igång den och de köpte den - gött. Det första killen skulle göra när han kom hem var att ta bort packboxen hi hi precis den som Rebba mobbade mig för.


Men nu är det slut för idag, gokväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards