EmiliasFamilj

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Martina - 13 maj 2008 22:14

Idag har vi varit och hälsat på Lotta. Satt och fikade och snackade bort en stund. Lotta har hämtat hem sitt gamla dockhus och ska "renovera" det nu så vi bestämde oss för att åka till Gittes tygkällare för att shoppa tyg. Gud så sugen jag också blev på att hämta hem mitt gamla som jag har lovat att mamma ska få fixa...

Lotta köpte massa häftiga tyger som kommer att passa jättebra in i "retrorenoveringen". Hon ska göra mattor och gardiner mm.


Vi bestämde oss för att vi ska kolla in chokladstudion i Rinkaby nu på fredag- mums. Undrar hur mycket man orkar äta..jag menar smaka...


Ikväll körde jag ett dubbelpass på gymmet. Först gick jag på BodyPump vilket kändes roligare idag än i söndags. Bättre musik och jag hade lite mer koll på vad som skulle hända. Efter det passet gick jag på BodyBalance vilket var himla skönt (och tufft). Det jag kan komma fram till är att jag har inga muskler och ingen balans men det ska det bli ändring på.


Kram och gonatt för den här gången

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards