EmiliasFamilj

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Martina - 15 maj 2008 20:26

Jag , Emilia och Lotta var och handlade lite idag. Det blev en runda till hanöhallen, dennis blommor, apoteket och systembolaget. Klockan var inte så mycket när vi kom hem så jag bestämde mig för att hälsa på mina kära arbetskolegor (se bilderna: Linda,Rebba o carro). Trevligt värre. Skriver inget namn och visar ingen bild på personen som jag jobbar för pga sekretess.

Vi gick ut en runda och hamnade allihopa hos Ingrid och Rolf  där vi stannade på en fika innan vi gick tillbaka. Det är personalbyte kl 15 så jag stannade kvar och heja på Carro en liten stund innan jag begav mig hemmåt. 


Till mat blev det kyckling och nudlar gott gott. Sen fixade vi med försäkringskassan. Förlängde mammaledigheten till siste augusti via hemsidan. Ska förbi kontoret imorgon och förlänga t o m sista oktober. Det är ett himla räknande med hel, halv tiondelsdag osv.


Martin har nattat Emilia så hon sover gott. Nu ska jag slappa. Gonatt! 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards