EmiliasFamilj

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Martina - 14 maj 2008 19:19

Jaha, inget särskilt har hänt idag. Har varit ute en runda det var ju betydligt varmare idag än igår. Tog en liten runda till EKO idag med Lotta. Jag behövde en presentkorg och det hittade jag.


Min far fyller 57år på lördag (på norges nationaldag). Tänkte att jag skulle fylla en korg med lite "goa grejer" en bit rökt lax från Martins rökeri, choklad från chokladstudion och lite frukt, kex och ostar från Hanöhallen tror jag. Det e svårt att komma på nåt. Jag vet att de vill gå på Santana (eller Montana som jag råkade säga innan idag) men biljetterna kostar 530 kr...det blir 1060kr.


Klockan e nu 19:27 och Emilia sover som en stock-skönt. Jag ska passa på att fixa lite med tvätt och annat smått och gott. Ha en bra kväll, kram.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards