EmiliasFamilj

Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Martina - 28 maj 2008 21:50

Idag stack vi tidigt med massa packning till Sofie och Maja. Sofie var så snäll och hängde på till Hanöhallen. Trots den långa rundan så blev det inte så många steg på stegräknaren den måste vara sönder...:-)


När vi kom tillbaka så fick flickorna mat. Det e så himla bra med en mammacoach. Sofie la upp ett superbra förslag på hur maten kan se ut en dag för flickorna. Tider osv. Så nu kör jag hårt på det och det verkar funka bra för Emilia. det gäller ju att synka lite med hur det är på dagis och så. Emilia övningskörde lite i Majas åk och det gick rätt så bra...bakåt. Måste fixa ett i helgen tror jag. Sofies far och bjöd på pannkakor med sylt och grädde - mums mums det var gott.


När klockan blev halv två så började jag packa ihop all packning matkassar mm vagnen var överfull. Jag såg ut som .... Försökte ge Emilia välling i vagnen på vägen hem för att hon sen skulle somna och det funkade som vanligt, sköööönt. Det betyder så mycket med de små pauserna som blir då och då.


Nu ikväll har jag suttit hur länge som helst vid datorn för att komma ifatt med min blogg. I fortsättningen ska jag skriva varje kväll för jag e helt slut nu. Tyvärr kan jag inte gå och lägga mig än för jag har tvätt i maskinen son inte e klar förräns om  ca. en timme 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards