EmiliasFamilj

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Martina - 24 maj 2008 19:51

Dagen började med att jag och Emilia hämtade systra mir i Äspet. Vi hade bestämt oss för att åka runt på loppisar idag. Syrran hade en kalender där de stod var och när de olika loppisar skulle vara.

 Vilket fiasko det blev. De så kallade loppisarna i Åhus var de vanliga som är varje helg på lions och vid skolan. Sen begav vi oss till Vittskövle KATASTROF. Det var en liten sleten lada som också var öppen varje helg. Där var nästan bara lump men syrran hittade faktiskt en liten sitra som hon köpte. Hon tycker om instrument men just detta är ju inte lätt att lära sig att spela på.


Syrran stannade kvar över natten och var med och tittade på Schlager festivalen. Rolle och Lotta var också här det är ju vår tradition att kolla på melodifestivalen ihop(hemma isoffan eller på plats). Vi laddade upp med chips och godis. Jäklar va dåligt det gick för sverige men, men bättre tur nästa år.


Det slutade 00:15 och då gick Rolle och Lotta hem. Nu var det ju faktiskt Mors Dag, min första Mors Dag det känns faktiskt speciellt. Martin sa att han såg Emilia springa in till vårt sovrum med en present så jag sprang såklart efter. Där låg ett paket på min kudde. Det var inslaget i ett rött papper med rosor på och ovanpå satt ett pappersark med en bild på Martin och Emilia och så stod det några gulliga rader. Fattar inte hur Emilia kunde veta att jag ville ha en stavmixer!!! hon måste ha läst mina tankar hihi. Jag blev jätteglad. Nu ska jag sova så god natt.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards